Thy Father
Words me; music Suno
Converted an existing song into a dead language - Late Proto‑Norse / Early Old Norse Hybrid) to see what it would sound like
interestingly less than 5 hours after posting I had 32 views to 38 likes., usually it's the other way around :)
https://suno.com/s/9srpVyKpaMt5aEry
[Verse 1]
Sunr minn, þú ert mér mein ok svívirðing. Faðir, ek bið þik — þú sér mik sem svívirðing. Faðir, þú ert uppfullr af reiði. Sunr, ek bið þik — þú sér mik uppfullan af reiði.
[Verse 2]
Sunr, þú sér eigi sannleik þann er ek mæli. Faðir, orð þín bera eigi þann vilja er þú ætlar. Sunr, orð mín eru eigi til at smáa þik. Faðir, orð þín segja mikit, en segja þó lítt.
[Chorus - Layered Vocals]
Orð eru máttug — vekja hatr eða gefa ást. Orð eru máttug — brjóta anda eða hefja hann. Orð þín eru máttug, full af illvilja. Orð mín eru máttug, andi minn eigi brotinn né beygðr.
[Verse 3]
Sunr minn, með opnum huga munt þú sjá skýrt. Boð mitt, vilji minn, eigi til niðrbrjóta þik. Ek vil styrkja, eigi veikja né misbeita. En með lokðum huga er boð mitt rangt skilið.
[Verse 4]
Faðir minn, með opnum huga sé ek nú skýrt. Boð þitt, vilji þinn, er sannliga niðrbrjótandi. Þú spýrir reiði ok hatri af sálu þinni. Árás þín hefir gjört mik þreyttan.
[Chorus - Layered Vocals]
Orð eru máttug — vekja hatr eða gefa ást. Orð eru máttug — brjóta anda eða hefja hann. Orð þín eru máttug, full af illvilja. Orð mín eru máttug, andi minn eigi brotinn né beygðr.
[Verse 5]
Faðir minn, andi minn er brotinn, mjök þreytt. Sál mín er tóm, ekkert eftir at þrá. Þú sást eigi hve orð þín særðu mik. Orð þín skáru, orð þín brutu mik.
[Verse 6]
Faðir minn, við haugi þínum stend ek, höfuð í höndum. Ek græt fyrir tímanum glataðr, fyrir sálu glataðri. Dyr eru loknar, opnast aldri meir. Ek harmi at ek mældi eigi fyrr.
[Final Chorus]
Orð þín váru máttug — sögð án iðrunar. Orð þín váru máttug — þau leyfða ek mér. Orð þín váru máttug — þau særðu sál mína. Orð þín váru máttug — þau tóku sinn toll.
[Outro]
Ek geng burt, kem eigi aftur — ósögð orð brenna. Ok þó allt sé liðið, sunr þinn em ek enn. Í endalokum, sunr þinn em ek enn. Blóð er blóð — eigi má breyta því.
Comments
-
It's certainly interesting to hear it done. And the music is very engaging. Pretty niche though!!
0 -
thanks. symphonic metal / goth all that is very niche. there are some amazing vocalist :)
0 -
Well good it's not about religion , its to early for that
Sounds good Bill
0 -
Thanks Elvis
0
Howdy, Stranger!